Hodnocení zaměstnanců může sloužit jako podklad pro odměňování

by on

Za dobré výkony by měl každý pracovník dostat patřičně vysokou odměnu. Jestli se Vaší společnosti skvěle daří, tak je to doopravdy na místě. Jistě se Vám tato šlechetnost v budoucnosti vrátí. Každou firmu drží na špičce především profesionální a kvalitní pracovníci. To si musíte uvědomit. Výrobky se bez schopných pracovníků nevyrobí ani neprodají. Snažte se vše ve Vaší firmě zjednodušit. Absolvoval jste řadu školení, ale bohužel nasbírané vědomosti neumíte využívat v praxi. Občas je dobré pozvat do firmy zkušené externisty, kteří vše zvládnou rychle, snadno a v perfektní kvalitě.

Podřízení musí dostat šanci vyjádřit svůj názor

Nejspíš už jste na základě skvělého školení pochopil, že hodnocení zaměstnanců je naprosto klíčové. Musíte si však uvědomit, že i podřízení musí v dnešní době dostat šanci, sdělit nadřízenému svůj názor. Takové informace jsou pro Vaši firmu cenné. Ředitel může mít občas zkreslené představy o provozu. Zkušený pracovník může mít skvělé nápady. Takový potenciál je nutné využít. Hlavně pouze neslibujte. Pokud vedoucí slíbí podřízeným odměnu za dobře odvedenou práci, musí svůj slib dodržet.

Written by: